B - SILOVKY

POPULÁRNÍ VIDEO

Narozdíl od kruháčů zde cviky neprovádíme intervalově, ale na počet opakování. Cílem je spíše než se zadýchat, pořádně procítit a posílit svaly! Cviky vždy provádíme v tzv. supersérii – cviky se cvičí bezprostředně za sebou, nemáme mezi nimi pauzu. Pauza nastává až po odjetí obou cviků.

Supersérie jedeme v tréninku většinou 4 a na každou supersérii máme cca 3-4 minuty. Mezi supersériemi je vždy 35-40 vteřin pauza. Trénink tak vyjde cca na 14-18 min.

Silovky jsme dále rozdělili na 2 skupiny:
Silovky s vlastní vahou (BV)
Silovky s pomůckou (BP)

Filtrovat tréninky

Jaký trénink je pro tebe?

BV - VLASTNÍ VÁHA
Tento typ tréninku je vhodný pro zpestření kdekoliv na dovolené, doma nebo na chalupě, kde s sebou nemáš žádnou cvičební pomůcku. Zároveň jej můžeš dobře kombinovat například s A2 - dvěma kolečky kruháče a mít trénink komplexní.
BP - POMŮCKA
Pokud máš doma nějakou základní pomůcku, jako je kettlebell, expander nebo TRX, máme pro tebe několik silových tréninků s náčiním. Opět můžeš kombinovat s typem A2 - dvě kola kruháče nebo typem C - některou z dojížděček
Previous
Next

Ostatní tréniky